Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Tvätta, träna och städa.

Av Anneli Håkansson - 21 december 2012 12:05

Gick av ett arbetspass i morse, sen bar det hemmåt för att slänga in tvätt i maskinen. Efter det så var det frukost som var aktuellt. Ner igen till tvättstugan och hänga in på tork.

Medans tvätten var på tork drog jag iväg och körde ett styrke pass igen.

Blir så himla glad när jag märker att jag orkar mer och mer.   


Nu har jag tagit reda på den rena och torra tvätten så nu måste jag leta reda på min dammsugare och dra av golvet lite. Måste kanske plocka ur diskmaskinen och skura golvet oxå.

Om jag känner för det så åker julgardinerna upp oxå framöver dagen.

Fast förresten jag tycker ju att julen är slut på juldagen så varför sätt upp gardinerna när jag ändå kommer att åka bort dagen före julafton och kommer hem på juldagen??


Jag struntar faktiskt i vad "alla andra" ska tycka så det så!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Håkansson - 31 december 2012 12:55

Vad fan var det som hände egentligen??? Jodå jag har tränat några gånger sedan jag skrev sist men har inte riktigt haft tid att skriva. Körde ett styrkepass på annandagen, löpning i lördags och skulle köra ett styrkepass igen igår söndag. Löp p...

Av Anneli Håkansson - 19 december 2012 09:29

I måndags morse hade jag ställt klockan på 05.30 för att kliva upp och sticka iväg och köra ett löp pass innan jag började jobba 8.30. När klockan ringde så började jag att ifrågasätta min intelligens eftersom jag vara trött som tusan. Men men vi...

Av Anneli Håkansson - 16 december 2012 18:56

Igår var jag iväg och körde ett styrkepass igen. Kändes skönt att få köra på och jag orkade lite mer än förra gången. Var lite sugen på att köra ett löp pass i dag innan jag åkte och jobbade men kroppen behöver ju lite tid för återhämtning oxå. ...

Av Anneli Håkansson - 13 december 2012 22:20

Idag har jag haft fullt upp. Först till optikern för att kolla synen, fan tanten har ju passerat 40 med några år så synen är inte vad den borde vara. Sen klippa mig, det blev bara topparna så nu klarar jag mig i några månader till. Lyckades få ner mi...

Av Anneli Håkansson - 10 december 2012 13:48

Pigg som en mört i morse. Vaknade av mig själv 7.15 trots att jag har en ledig dag idag. Käkade frukost och sen gjorde jag mig i ordning för att åka och träna för första gången själv. Mina ben har kännts som stockar under hela helgen men de känns...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards