Alla inlägg den 4 december 2012

Av Anneli Håkansson - 4 december 2012 14:57

Jaha då har jag varit på första mötet med min personliga tränare.

Men oj vad det lät coolt! En "personlig tränare"

Tänk att lilla jag har en "PT". Vad månde bliva av detta???

Igår fick jag för mig att gå till ett gym och teckna ett medlemskap. Jag gick till ett av stadens stora och blev vänligt bemött av en yngre tjej (alltså jämfört med mig), hon var super trevlig och jag fick förtroende för henne.

Idag hade vi vårat första möte där vi satte upp lite mål och del mål.

Ja ja jag vet att det är onödiga pengar för vissa men för mig är det värt varenda krona. Jag har nämligen en viss tendens att "lägga av" när jag inte når dit jag vill tillräckligt fort. Jag behöver verkligen någon som kan peppa och stötta mig när jag börjar att tappa fokus och vilja.

Kom även på att det kanske är bra att skriva ner hur det går för mig och hur jag mår och känner under resans gång och även att skriva ner hur det gick. Så jag hittade denna blogg sida och registrerade mig.

Det kanske inte är någon som läser men jag får iaf skriva ner och kan läsa om mina ev framsteg.


Så vad har jag då för mål med min träning??

Jo att jag ska orka springa vårruset i juni och kanske även orka springa Jämtland på fötter som är någon gång i juli tror jag. Visst har jag även som mål att gå ner i vikt en hel del men det tror jag kommer under tidens gång.


Så nu har jag skrivit mitt premiär blogg inlägg  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards