Alla inlägg den 13 december 2012

Av Anneli Håkansson - 13 december 2012 22:20

Idag har jag haft fullt upp. Först till optikern för att kolla synen, fan tanten har ju passerat 40 med några år så synen är inte vad den borde vara. Sen klippa mig, det blev bara topparna så nu klarar jag mig i några månader till. Lyckades få ner min särbo på stan för att hjälpa mig att välja glasögonbåge. Tur att han var med som smakråd.

Efter bågprovande så bar det upp till gymmet och jag körde igenom mitt ena löp pass. Det gick över förrväntan och jag kände mig väldigt nöjd efteråt. Jag har haft ont i vaderna sedan styrkepasset men jag trodde att det skulle ha gått över till idag men inte då. Var iofs lite orolig över att jag kanske inte skulle kunna springa idag på bandet men som sagt var så gick det riktigt bra.

Jobb i morgon så det får bli ett styrkepass på lördag morgon istället.


Nu när jag känner mig peppad som tusan till att träna så skulla jag gärna träna mer men jag vet hur det brukar sluta, i katastrof och ont överallt så jag följer pt´s program.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards