Alla inlägg den 19 december 2012

Av Anneli Håkansson - 19 december 2012 09:29

I måndags morse hade jag ställt klockan på 05.30 för att kliva upp och sticka iväg och köra ett löp pass innan jag började jobba 8.30

När klockan ringde så började jag att ifrågasätta min intelligens eftersom jag vara trött som tusan.

Men men vill man vara "fin" får man lida pin så det var bara att kliva upp och dra iväg.

Vi var inte många tappra själar på gymet vid 7 tiden på morgonen men det var nästan skönt oxå.

Efter att ha kört igenom mitt löp program så var det en välbehövlig dusch och sen jobb som väntade.

Det känns så himla kul att träna för en gångs skull.



Igår så hade jag en ledig dag så jag hade inte ställt någon kloca men vaknade tidigt iaf så vid 9 tiden var jag på väg till gymet för att köra ett styrke pass.

Efter passet så var jag på stan med min svägerska och kollade runt lite. Köpte ett par sandaler och reseadapter.

Kuba here I come!!!

Snart åker vi, tjo ho!!



Sitter nu och funderar på att dra iväg till gymmet och köra ett löp pass. Jag jobbar dygn i morgon och då blir det ingen träning och på fredag tänkte jag julstäda och hänga upp julgardinerna och tvätta så det är nog lika bra att dra iväg snart.

Tjing!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards